efter allt slit, fortfarande ingen skillnad?

I ren protest mot koder och allt vad det är, så kommer min blogg att få se ut så här ett tag medans jag pluggar på lite online eller något. Har i alla fall bytt sidor, ändrat storlekar osv, men inget märkbart under den här långa kod-stunden.

Headern är också tillfällig, var lite trött på den andra och ska designa ny, det är något jag kan i alla fall, men orkar inte just nu :O Ny header eller gillar vi den gamla? Era åsikter räknas med, hoho.

Nu ska jag nog gå och ha filmkväll eller något, sovmorgon imorgon, wuuhuu! Har verligen fått världens bästa schema denna terminen, ledig måndag och fredag = 5 dagar lång helg! Och så sovmorgon om onsdagar, så nice :)

Men men mer design imorgon, eller kanske en annan gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0