weekday, say what?

Nuuuuu har jag antigen lamnat in alla sista uppgifter i skolan och ar alltsa helt fri fran VC 1:1 :D
Fri som en fagel hela helgen och nasta vecka, sedan borjar jag VC 2:1 den femte, men nu ska jag njuta som en gris anda fram tills dess :) noff noff.

Sa da far jag sakert en massa tid att lagga upp roliga och mindre roliga bilder, den har gangen lovar jag det :)

Annars har jag betalat flyget idag och fatt biljetten i handen, jul och nyar hemma i byn snart ja, ser saaaa mycket fram emot det :D

Nagot annat jag bara maste beratta, som gjorde mig sa himla forvanad idag, var nat jag sag nar jag och Akira stack till skolan for att lamna in mina sista uppgifter. I lobbyn sa har de en massa artworks de byter ut lite da och da, alla gjorda av elever som ar inne pa andra aret tror jag, och nar Akira tittade runt dar medans jag betalade skolavgift och sadant alldeles intill sa sag han nagot han kande igen. Bara for tva dagar sedan visade jag honom lite bilder pa sevardheter och sant fran Malmo, och da kom vi in pa shopping och snart pratade vi Cheapo eftersom det precis lanserats i Australien tror jag. Cheapo saljs pa Weekday vet jag och visade darfor bider pa det. Och nar han da kikar runt dar i lobbyn ser han plotsligt nagons designs (i stil med visitkort, nan broschyr eller sa) dar liknande bilder finns med. Snillet Ida tittar noggrannare OCH JO VISST! Det ar ju Weekday i Malmo! MALMO! Som i min hemstad MALMO! Om ni skulle tanka pa en stad i Sverige (latsas nu att ni bor i asien) skulle Malmo vara den forsta? Vad sags om en stad i Europa? ELLER varfor inte hela VARLDEN? Varfor har nagon elev pa skolan valt just detta? Hur har de hittat det? Jag har minsann fragat forr och vet att jag ar den forsta och enda svenska eleven pa skolan, och dar finns inga nordiska elever just nu, inte ens europeiska tror jag? Jag ar sjukt forvanad och nyfiken, och jag ska fraga min larare ASAP!

Ja det blev lite langt det dar, men sa pass overraskad blev jag haha.

Nog om det, nu blir det fredagsmys och sen blir det sakert en massa trevliga bilder snart, och mer text of course :)
Har kommer en bild redan nu mest eftersom Ingela inte sett mitt roda har an :)



moi, fast idag har jag ett rott oga sa det ser kanske battre ut om jag blundar? haha!
och det syns inte pa bilden, men nu borjar det redan blekna lite men jag tycker minsann det ar lika fint :)


ok, sarvibrahaj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0