Varfor hatar alla...

...apor och odlor?

Jag menar, jag kan forsta varfor man hatar kackerlackor eller spindlar, dem far aven mig att skutta till nar jag ser dem.
Men apor? Vara sota, roliga, knasiga sma slaktingar, vem kan ogilla dem? Apor gor mig alldeles glad nar jag ser dem, hur kan man ogilla dem? Okej, jag forstar att man nte blor overfortjust nar de sma rackarna snor ens mat eller prylar, men bara se pa dem :D ahwww later det i mitt huvud, inte ush.
Och odlor blor jag med glad av, de ar kvicka och spannande tycker jag, hur kan folk se dem som ohyra? Okej jag vill inte ha en krypandes pa mig nar jag sover eller skitar ner i koket eller sa, men att spola ner dem som en annan spindel tycker jag later hemskt. Dock inte nar man gor det med spindlar haha.

Det ar kanske bara jag, eller vad tycker ni? :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ödlor är tydligen bra, för de äter ohyra :) och så är de lite söta :)

2009-09-12 @ 21:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0