photoshop sviker = bildpaus

Ja, det ar ju inte sa dar hemskt manga basokare pa min blogg for tillfallet, men for er som ser detta sa kommer det tyvarr inte dyka upp nagra bilder pa ett tag, eftersom jag inte kan andra storlek pa dem i photoshop just nu (eftersom att photoshop inte gillar mig sa mycket for tillfallet och bestamt sig for att ikke oppnas, varken med mutor eller vald). Sa jag far vanta pa att nagon hjalper mig med det, och sen borde det komma upp maaaassvis med bilder i alla fall :D

jippi!

For ovrigt ar det ju Ramadan just nu, vilket ar himla mysigt for da far man ga pa trevliga marknader och ata en massa traditionell mat :D NOM NOM NOM, men bara efter solnedgang! (Fast det galler ju inte for mig, hehe)

Annars da, idag var jag pa 'field trip' med klassen, alltsa liten klassresa hela vagen till en konstutstallning i KLCC, vilket var valdigt trevligt med en massa fina malaysiska tavlor. Nar man sen fick reda pa att man ska aterskapa ett utav dem sa blev det mindre trevligt. Bara att skriva upp pa min 'saker jag maste gora NU NU NU'-lista... Men jag kanner inte stress, neeeeejda. :|

Men na, nu ska jag ta och natta migsjalv och mitt fina orangea har, sa far jag uppdatera bloggen riktigt ordentligt snart :) Heja photoshop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0