Lite matlagning a la eeda

Ja jag sa ju att jag skulle lagga upp lite bilder pa min egna matlagning :)


So here you go.


Ris, chili-omelett, crispy tofu och lite sukiyaki kott, eller vad det kallas.
Sista kottmaltiden for mig i alla fall :) Och ja, jag star bakom hela kalaset hehe.


Ris, chili-omelett och crispy tofu igen, med en fin stir fry den har gangen.
Vitlok, soya och bok choi, mums :) En riktigt enkel favorit.


En mycket enkel snabbis, alltsa bara ris, crispy tofu och chili-omeletten igen.
HUr latt som helst, hur gott som helst.


Ris (som alltid), stir fry med lite blandade gronsaker som morot, broccoli, butterhead,
minimajs och sa vitlok och soya, sedan mer crispy tofu, som jag ar alldeles besatt av
ser det ut som haha. Och sa min nya favorit, crab balls :) For seafood ska man ju fa
i sig nar man inte ater kott. Tank er crabsticks fast runda och med en krispig yta...
NOM NOM NOM sager jag :)


Ja dar hade ni nagra bilder pa min vegetariska diet (utom forsta bilden), fast jag har ju atit mycket annat med, fast mest fotat det jag sjalv lagat. Igar var det Ramadanmarknad igen, och den har gangen shoppade vi faktiskt loss lite, sa bilder pa vad vi kopte dar kommer upp imorgon. YES fler bilder pa mat, hehe.

Nu ska vi snart fira med sushi pa Sakae, sa det blir kanske lite bilder dar med om man har tur :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Crab ballsen såg faktiskt goda ut :D

2009-09-12 @ 21:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0