Hari Raya

Hade precis en fin-fin helg i Shah Alam med Akiras familj och fick testa pa att fira Hari Raya, alltsa slutet pa Ramadan. Blev lite lek med brorsonen Iman, en tur till Sunway Pyramid mall, MASSOR med mat och kuih (lite for mycket dar pa slutet) och bara lite allmant familjemys.

Vilket far mig att sakna alla mina nara oh kara dar hemma annu mer, men tur ar ju nu att man kan rakna ner dagarna tills vi ses :)

For ovrigt sa har jag paborjat mitt 2-veckors lov fran skolan, ska bara tillbaka pa fredag och lamna in sista uppgiften tillsammans med alla andra, men inga lektioner i alla fall. Valdigt, valdigt skont att fa sova ut och slippa all stress nu ett tag, och bara njuta av lite ledighet.

Lange sedan jag hade med bilder i bloggen, far aterkomma till det snart, for idag ska jag bara lata mig minsann :)
Och sa var det lunchdags :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0