Plastic Fantastic

Idagblir det heeeelt andra bilder, lite udda sadana :P

Framkallade min forsta film jag tagit med min kara Holga for nan veckor sedan, och allt blev ju verkligen inte bra.
Man maste ju fa vara nyborjare ibland med :P
Men nu har jag i alla fall skannat in de bilder jag ar nojd med och tankte visa upp dem har, redigerat har jag minsann INTE gjort for det behovs inte (och det ar fusk nar det kommer till lomography haha).
Varje bild ar en vacker olycka, ingen redigering eller skarm att se bilderna pa nar man tar dem.
Man far ha lite tur :)


Holga, forsta forsoket!








Och den sista ar min favorit :)

Och har ar min Holga, kameran jag fotar med.
(bild tagen med min vanliga kamera)


Leksakskamera?


Hoppas ni tyckte det var lite intressant i alla fall,
trots forsta forsoket och kanske inte jatteintressanta bilder :P
Nu ar det dags for brunch, yum :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0