artwork forsta terminen, de fa jag lyckats fota...

Jahapp, fatt onskemal av Maria precis (och andra tidigare) att lagga upp bilder pa mina sma artworks fran forra terminen, och sjalvklart sa har jag ju glomt att fota ALLT fran 'Problem solving and creative thinking' (eller vad kursen nu heter, jag har glomt for jag brukar kalla den for 'imaginary friend class'), ALLT fran
'Rendering 1' (utom min pastellmalning, men daremot har jag fotat min canvas och color book fran
'Color for designers', dock glomde jag att fota innehallet i boken, har bara fatt med utsidan :|
och nej bilderna ar inte sa makalosa eller fantastiska, men man far ju vara snall och lagga upp dem anda, hohoho..



canvas, som jag sedan fick hem och andra lite pa, men bara liten andring, typ mala tva extra grenar pa hoger sida och sedan satta signatur, sa det ser typ likadant ut anda. Malad pa canvas med akryl. Boken ar fylld med fargovningar, sa att man blir proffs pa att blanda akryl sen, och anvanda ratt sorts farg osv. Framsidan: regnbage i akryl pa vitt papper, paklistrat pa svart, samt moln, haha.
Det var mina projekt for Color for designers..
.

Pastellmalning for Rendering 1, fick andast anvanda vit pastell och tre neutrala farger (jag valde brunt). Sedan ar det bara att mixa och stoppa fingrarna i det for att fa det att se sa verkligt ut som mojligt. Skitig blev man.
De andra bilderna for Rendering 1 kommer nar jag far tillbaka dem.
Detsamma galler for Color for designers, och sedan "imaginary friend class" hehe



Ok dags for mandagsmys med nan film om en drake? Vi far val se, klockan ar redan 23.10 och imorgon ar det upp 06.00 som galler :|

Kommentarer
Postat av: Emelie

wow! du är ju grym! fast det visste vi ju redan :D

2009-09-29 @ 12:35:57
Postat av: Mariia

Jaaa! Vad fina! Jag är helt klart imponerad! När jag bläddrade ner och såg bilden med porslinet (gjorde det på föreläsningen vi hade på engelska idag :O)trodde jag att det var två sorters riktiga porslin. Som om du visade upp nytt porslin du köpt och så var det d som hade målad. SKITSNYGGT!

VISA MER!:D

2009-09-29 @ 22:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0