Gårdagens 3D

Idag är det fredag och jag är ledig heeeela dagen!
Ja det är sant, jag älskar att vara ledig på fredagar :)

Tänkte lägga upp några bilder från gårdagens 3D lektion, som jag glömde bort att jag tog igår.
Mest så att ni kan se hur det ser ur att pilla med 3ds max (som jag inte hade en aning om vad det var innan).


Ida in 3D action



Så där satt  man och pillade med siffror och funktioner och rutnät och förstod nada.
Och när man tillslut lyckades skapa nåt halvfint så glömde man så klart hur man gjorde det.
Jag var ganska nöjd med min lille kung, han platsar kanske inte i nån Disney Pixar, men ja..



Nä, tänkte bara visa er det, och önska er en trevlig helg :) Dags för fredagsfrulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0