4 timmars 3D technique, yikes..

Lämnade hemmet halv nio i morse och kom hem igen vid åtta. Härligt ju.
Och så kommer det nog se ut varje torsdag nu tre månader framöver (om det ar traffic jam varje gång).
Inte nog med det så är torsdagesn sista lektion ett fyra timmars pass med 3D techniques och 3ds max, där man får info och siffror och komplicerade ord instoppade i huvudet, samtidigs som man försöker hänga med på vad Tom sysslar med i projektorn, tänk er en åtta timmars guide genom 3ds max, intryckt i ett fyra timmars pass, och sedan hänga med där själv och försöka bygga ihop de 3D figurerna som Tom visar. Och lektionen är så intensiv att man aldrig får sluta tidigare heller :(

Nej, 3D techniques är officiellt svårt. Wish me luck.
(Jag som trodde jag skulle skapa en Russell-kopia redan första dagen. Äsh..)

Men nu ska jag ha HELG, för nu är jag ledig på fredagar och det vinner över alla andra dagar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0