ida med mustachen

Ja hej, idag är det alltså onsdag och jag har absolut inget att göra. Jag är ledig varje onsdag men oftast brukar jag ha läxor tills torsdagen, men idag har jag alltså inte det.

Det kan låta skönt men jag vet alltså inte vad jag ska hitta på. Har ändå hunnit med en massa redan: duschat, rakat benen, putsat lite på frisyren med frisörsaxen, tittat på unchanted, gått igenom garderoben för att hitta kläder som passar till Sverigeresan (inte för att jag behöver så mycket, har en hel garderob full med kläder där hemma), tagit en massa lustiga bilder med macen, laddat ner Google Earth och lekt med det en stund, och nu sitter jag alltså här och myser i soffan med mina fina strumpor (som mamma skckat hela vägen hit) och lite varmt mjölkte, och bloggar en stund.

Men nu kom jag precis på att jag har en massa kort att skriva och skicka till Sverige, haha att jag inte tänkte på det innan! Okej då får jag göra det nu så återkommer jag senare igen :D



Har man tråkigt så kan man ju odla mustach :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0