So:ndagsupdate

Liten na:tt update idag, i veckan har det blivit fler designer, Akira har aldrig varit sa* produktiv som na:r jag hja:lper till, och det a:r va:l ba*de bra som underha*llning och fo:r ekonomin :) Annars kom det mo:bler till den andra la:genheten iga*r, fin-fin soffa med fin-fint soffbord och en fin-fin tv-ba:nk (allt a:r svart, ser na:stan ut som om jag valt det haha). Sa* nu a:r det i princip kart fo:r inflyttning, Akiras pappa a*kte till London idag, stannar tva* veckor, och na:r han kommer hem kommer hans gamle japanske professor och hans fru som ska bo ha:r en ma*nad eller sa* samt so:ka jobb pa* na*t universitet. Sa* na:r de kommer sa* kommer de bo i det rummet jag sa* tacksamt fa*tt bo i nu i snart 3 ma*nader, och da* blir det dags att flytta in i den nya la:genheten :) Inte mig emot, ska bli sko:nt att inte beho:va vara sa*da:r glad och social och se fin ut hela tiden, och lite mer privacy kanske. Annars tycker jag att det har varit himla trevligt att bo ha:r fram tills nu, kunde nog inte hamnat hos en trevligare familj bortsett fra*n mig enga da* sa* klart :)

Pa* tal om det sa* a:r det ju mors dag idag, lav jo mams<3

Och imorgon ska jag fo:rso:ka fixa student visum sa* att jag slipper a*ka till Singapore redan eftersom det a:r lite dyrare da:r. Sedan blir det bio och kanske lite fler bilder fra*n KLCC :)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hur har det gått med visumet och CSN? Hoppas det gått bra! (:

2009-06-10 @ 19:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0