Ida - 20 a*r :D (malaysisk tid)

Fo:r endast 2,5 timmar sedan (malaysisk tid) fyllde jag hela 20 a*r!

Har inte hunnit sma:lta det a:n, eller funderat pa* det sa* mycket ens. Men i alla fall, det blev jag uppvaktad genom ett telefonsamtal med fantastiskt fin sa*ng fra*n pappa och Lucas alldeles prick midnatt, och sedan en lika fin gratulationssa*ng fra*n Ingo 15 min senare :) Och sa* fina sms fra*n va:nner fa*r ej glo:mmas! (Svarar imorgon, min credit tog slut!)

Jag hade na:stan sja:lv glo:mt att det var min fo:delsedag nu om familjen inte pa*mint mig innan. Sa* nu va:ntar jag som ett barn pa* julafton pa* ett paket med svenskt godis fra*n la familia. Och det SKA komma fram. Annars ska jag leta upp varenda brevba:rare i va:rlden som ro:rt vid mitt fina paket, och jaga dem tills jag har paketet i min famn den ha:r ga*ngen. Eftersom mitt pa*skpaket blev kidnappat, tragiskt nog, sa* blir jag mycket besviken om samma o:de va:ntar mitt fo:delsedagspaket. Ush na:, det ska komma fram, annars kommer jag aldrig va*ga skicka eller ta emot na*got under tiden jag bor ha:r. Och hur ska jag klara mig sa* la:nge utan Ahlgrens bilar och Truly Juicy? :(

Imorgon (idag, efter att jag sovit) ska min fo:delsedag firas med fin-fin middag. Familjen Awangga (som de inte heter, men jag ta:nker fortsa:tta kalla dem det a:nda* fo:r det a:r fint) ska bjuda med mig pa* en speciell indonesisk restaurang, sa* det ser jag fram emot, trots att jag sagt att jag inte beho:ver na*gon uppvaktning, de har bjudit mig pa* tillra:ckligt redan (ja lite o:dmjuk fa*r man vara). Men jag ser faktiskt hemskt mycket fram emot det, och ska fo:rhoppningsvis skriva mer och la:gga upp bilder imorgon om jag kan.

Sa* ja, bums i sa:ng fo:r min del, sa* ho:r jag av mig imorgon igen, pa* min riktiga fo:delsedag, svensk tid :)

Kommentarer
Postat av: Josse o Vilda

Grattis Ida! Kram från oss i regniga Malmö!

2009-05-06 @ 22:07:51
Postat av: Mamma

Du kunde ju skrivit att din mamma jobbade, därför sjöng inte hon med. Framstår som en dålig mamma annars kanske. Grattis min lilla tös o var rädd om dig, pusshaj

2009-05-07 @ 12:30:13
Postat av: Ingela

Hej Ida.

Här kommer en försenad födelsedags kram.Har sms:at, men är osäker om det gick fram, så för att vara på säkra sidan.GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!

Skönt att du mår bra igen. Ha skoj. Var rädd om dig.

Tusen Kramar/Ingela med familj.







2009-05-08 @ 07:49:19
Postat av: Ellinor

Aww :D Grattis stora Ida :D Oldie, oldie.. haha, näärå! Hoppas du hade en trevlig dag i alla fall :D

2009-05-08 @ 15:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0