Lata dagar fortsa:tter..

Hej hej..

Har varit lite sjuk denna veckan, bo:rjade i ma*ndags efter det fo:rra inla:gget. Sa* har inte riktigt haft na*got att skriva om eftersom det har inte ha:n sa* hemskt mycket.

Bo:rjat titta efter jobb, ga*tt till friso:ren, oh och sett min fo:rsta vilda apa idag :) En liten brun krabat med la*ng svans som satt uppe i ett tra:d inne pa* omra*det. Vet inte varfo:r jag a:r sa* fo:rtjust i dem, men nu har jag sett den fo:rsta i alla fall, mycket na:rmre a:n jag trott. Sa*g fo:rsta kackerlackan med, en stor bastard, men do:d som tur var. Ingen bild pa* na*gon av dem tyva:rr.

 Sa* ja, ista:llet fo:r att skriva sa* hemskt mycket ta:nkte jag la:gga upp lite bilder pa* maten (sa* klart) under veckan, och mina favorit malls, sa* att ni fa*r en id'e om hur de ser ut :)


(1. Karipap(Curry Puff) & en kokos/risboll, 2. Nasi Lemak, min personliga favorit, 3 & 4. Soto Ayam, en slags spicy kycklingsoppa)

(1. Nasi Ayam, 2. Crepes, 3. Mi Goreng)



Och ha:r kommer de shoppingsta:llen jag har bilder pa* fo:r tillfa:llet.


Bukit Bintang Plaza
(BB Plaza)






Pavillion

Utanfo:r Pavillion



Innuti Pavillion




Det a:r sva*rt att visa hur enorma de egentligen a:r, och sa* himla bra bilder hade jag inte heller, men nu vet ni pa* ett ungefa:r i alla fall..

Nu ska jag ga* ut pa* balkongen och se om jag kan hitta fler apor i regnet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0