Packa pappas kappsa:ck

Na*got trevligare a:r att jag packat fa:rdigt min resva:ska, har bara en massa sma*saker utspridda i la:genheten jag ma*ste packa ner i kassar eller na*t. Det ska nog ga* bra, vet bara inte hur jag ska kunna ta med allt hem sen. Antar att jag fa*r go:ra som Sofie, skicka hem det med ba*t, det a:r ju inte helt dumt. Posten kan man ju minsann inte alltid lita pa* ha:r, det kan mitt 'bortkomna' pa*skpaket intyga om. Ja bortkommet la*ter ju ba:ttre. Sa* ja, packat, packat och svettats har jag gjort, trots att ACn varit insta:lld pa* powerful som bara den. Men nu a:r det o:ver, och nu ska jag ner och avnjuta en fin Nasi Lemak fra*n caf'et da:r nere, riktigt la:nge sedan nu. Sa* det kan jag vara va:rd :)



Och just det, det jag skulle informera om var ju att jag inte har na*got internet i andra la:genheten a:n. Sa* detta blir nog mitt sista inla:gg pa* ett tag, men misstro:sta ej, jag kommer tillbaka sa* fort jag har internet igen. Kan alltid na*s pa* mobilen om det skulle vara na*got viktigt (om ni har mit malaysiska nummer da*). Annars ho:rs vi snart igen i alla fall, trevlig lo:rdag pa* er :)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ser fett gott ut, saknar matbilderna :(

2009-06-14 @ 18:58:52
Postat av: Fam Andersson

Hej Ida!

Häftiga foton du har lagt upp här :)

Maten ser lika god ut som vanligt.

Lycka till med nya lägenheten och lycka till med allt som rör skolan :)



Ha det bra



Kramar från Fam. Andersson

2009-06-25 @ 10:18:21
Postat av: Ellie

miss you :(

2009-06-30 @ 21:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0