Helg med glada nyheter

Nu a:r det minsann helg :)
Grattis till Melinda som tog studenten iga*r, och alla andra fo:r den delen haha.
Iga*r fick jag ocksa* reda pa* att Ho:gskoleverket godka:nt min utbildning sa* att jag kan fa* studiesto:d!
Det betyder gratispengar = mindre la*n = yaaaaay! :D Mycket spa:nnande, nu ha:nger det bara pa* csn med :)
Skynda skynda!

Annars har det inte ha:nt sa* mycket i veckan, har varit helt tagen av E3 varje natt ma*ndag till torsdag, sa* ens dagliga rutiner har varit helt va:ck, sa* man har inte kunnat hitta pa* sa* hemskt mycket na:r man sovit hela dagarna haha. Ush.
Men iga*r bo:rjade den E3-fria helgen med att Jaka kom pa* beso:k och tog med sig en massa mat, Roti Canai, och sedan blev det film och tv-spelskva:ll. Och idag har det inte ha:nt sa* mycket, visade nya la:genheten fo:r Jaka och sedan a*kte han hem. Men nu ska det snart bli Mi Goreng tror jag, och det a:r minsann inte illa det :)



Ha:r a:r bilder pa* det nymo:blerade vardagsrummet fo:rresten, har glo:mt att la:gga upp dem tidiagre.
Det enda jag beho:ver nu innan skolan bo:rjar a:r ett skrivbord fo:r mina fo:rhoppningsvis fina designssss :)
Och sa* kommer jag beho:va en MacBook Laptop haha.

Nu blir det Mi Goreng, ho:rs mer senare :)

Cium cium!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Shit vad fint det är! Jag gillar era fräsiga soffor :D

2009-06-10 @ 18:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0