A*skva:der i KL

Gosh, jag trodde precis att jag skulle fa* en hja:rtattack, jag har aldrig ho:rt sa* ho:g a*ska pa* sa* na:ra ha*ll som jag gjorde alldeles nyss!

Regnet o:ser ner idag, jag har aldrig sett na*t liknande. Man kan inte ens se la:ngre a:n tva* hus bort. Min utsikt o:ver KL Tower har helt fo:rsvunnit, man skulle kunna tro att det inte stod da;r alls. Men regn har jag inget alls emot, sitter a:nda* inne ju. A*skan da:remot. Blixt och a*skva:der kan vara mysigt det med, na:r man kan ra:kna till minst 3 sek mellan ljuset och ljudet. Alldeles nyss ka:ndes det, och la:t, som att blixten slog ner alldeles utanfo:r fo:nstret. Jag gick ut pa* balkongen fo:r att filma och fota, men jag blir tvungen att rygga tillbaka na;r det a:r sa* na:ra inpa*. Jag a:r officiellt inte ett fan av malaysiskt a*skva:der fra*n och med nu.

Min vanliga utsikt:


Dagens utsikt:


Och sa* de strandsatta motorcyklarna under bron:

(Ga*r dock inte att se sa* bra)

Och video sa* klart, jag fo:rso:ker minsann filma allt, la:ttare att se a:n pa* bilderna.



Ja, det blir en inne-dag idag da*, inget mig emot :P

Kommentarer
Postat av: Ellie

Vilket jävla väder :o Och vi som precis börjar få sommar. Vi grillade tillochmed igår! Grillad marinerad fläskfilé med nypotatis, gräddfil och gräslök :D

2009-04-05 @ 12:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0